Monday, 21 July 2008

love???

hemmmm...
last 2 days...
there is 1 guy who called me in midnight.... thank god im study on that time..
his name????
hemmm namer x boleh cakap ma......

we had a long chat about 2 hours ...
ya....
loooong chat...

well...
secara jujurnya... i have a LITTLE crush on him ...
but... love???
daaa.... to young la.

banyak bender kiter orang cakap, well.... aku kan jenis yg suker cakap... hahahah..
dari kehidupan kolej sampailah keluarga impian (what?? akupun x tau naper aku leh cakap pasal nih dng diyer... sebab hanya abg angkat aku & Hari jer yang tau pasal nih)

what ever lah...

sedang kiter orng bercakap2 dan merapu2...
diyer tanyer aku soalan yg aku x tersangka2 & paling x suker...
be his gf...

alamak....
cam ner nih......

kalau aku terima.....
im still study... & i dont want to be sad if i break off with him...
dowh... sebab aku atu kalau aku sayang sesuatu tuh... mistih gegiler punyer ah...

pastuh...
diyer tuh bukannyer jenis laki yg mak aku suker...
nanti x pasal2 timbul konflik plk...
so cam ner nih????
what should i do???