Sunday 1 January 2012

nukilan khas untuk diri mu

ku tulis nukilan ini hanyalah untuk dirimu....
kerana hanya ini yang ku mampu lahirkan dari hati ku...

Hadiah apa yang awak nak?
Jawapannya: hati awak.... Sebab hanya itu yg mampu buat saya bahagia..

Siapa yang awak nak sangat jumpa?
Jawapnnya: awak! Sebab hanya bila bersama awak saya rasa seperti hendak berhentikan waktu

Suara siapa yang awak suka?
Jawapannya : suara awak, sebab suara awak sahaja yang boleh buat saya terbuai2...

Kenangan apa yang paling indah buat awak?
Jawapannya: kenangan apabila keluar dengan awak, sebab dengan kenangan itu, saya boleh tersenyum sampai sekarang..

Peristiwa apa yang awak paling takut dan x boleh lupa sampai sekarang?
Jawapannya : peristiwa dimana awak pergi meninggalkan saya, kerana awak pergi tampa kerelaan hati saya. Kerana saya amat menyayangi dan menyintai awak